امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3-چگونه نقش و وظیفه خدمتگزاران مورد اعتماد خود را درک میکنیم؟آیا برای هر وظیفه ای یک
#2
زماني كه خدمتگزاران ما در ارتباط با خدمتشان عاقمند هستند وقتي كساني كه ما به انها خدمت ميكنيم سپاسگزاري اشتياق مسوليت پذيري
را درک ميكنيم كه به يكديگر كمك ميكنيم دراصل با تقسيم كار مسوليت محول ميگردد وآنان دريك جلسه رسمي قسمت پاسخگوي را ارائه
ميدهند و درپايان از آنان تجليل وقدرداني ميكنيم.
وقتي خدمتگذاري صادقانه در حال خدمت كردن است خود واضح است كه نياز به حمايت اون هم با تشويق و حتي كمك كردن هم بطور
مستقيم و هم غير مستقيم دارد.ميشه با رعايت كردن راي وجدان براي خدمتگذارها در گروهها و كميته هاي فرعي، بدون هيچ خسومتي به آنها
فرصت خدمت بديم و اگر اشتباهي درخدمت دارن يا كم كاري آنها را سرزنش نكنيم و توگروه ترور نكنيم و بهشون پيشنهاد بديم آن هم فقط
طبق اصول سنتها و قدمها و اينكه بهشون اعتماد كامل داشته باشيم و حمايتشون كنيم.به اسم پيشرفت هدف گروه طردشون نكنيم و اينكه
عاشقانه دوستشون داشته باشيم وبه راي گيري و تصميماتشون احترام بگذاريم
خدمتگذاران مورد اعتماد منابع قابل احترامي هستند كه طبق يك چهارچوب تعريف شده بنام اساسنامه وظايفشان به آنها محول ميشود كه نقش
و وظيفه آنها در قالب شرح وظايف به آنها ارايه شده است و براي انجام خدمات نياز به حمايت وهدايت دارند كه با تعامل و درک درست ميتوانند
موثر واقع شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر11 ، ناظر2


پیام‌های داخل این موضوع
RE: 3-چگونه نقش و وظیفه خدمتگزاران مورد اعتماد خود را درک میکنیم؟آیا برای هر وظیفه ای یک - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۴/۱۴، ۰۴:۳۷ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان