آیا گروه شما با بدنه های خدماتی در محل خود در تماس است ؟
بله... از طریق نماینده و علی البدل (رابط) با بدنه های ساختارخدماتی در تماس است... مثلاً گروه نیاز به یک جلسه آموزشی دارد ، رابطین درخواست آن را به سطح هیئت انتقال میدهند. یا درارتباط با برگزاری جلسه ، کمیته آدرس جلسات را از مکان ، ساعت و موضوعات جلسه بهبودی مطلع می کنند...
...گروه شما چگونه می تواند به گردش اطلاعات کمک کند ؟
گروه توسط رابط گزارش مشکلات ، تغییرات و دستاوردهای خود را به صحن هیئت منتقل و رابطین سایرگروه ها را مطلع می کنند... از سوی دیگرگزارش کتبی و مبسوط کادر اداری و کمیته های فرعی هیئت نمایندگان توسط رابطین به گروه منتقل و در طی یک ماه بگوش اعضاء حاضر در جلسه رسانده می شود...فراخوانها و اطلاعیه های ضروری بر روی تخته وایت برد نوشته میشود... در قسمتی از وقت جلسه ، منشی از اعضاء میخواهد هرکس اطلاعیه ای در رابطه با انجمن دارد در میان بگذارد......آیا اعضای گروه در خدمات فعال هستند و گروه را در جریان اتفاقات می گذارند ؟
بنظرم سه درصد از هر گروه تو کمیته های فرعی ساختار، مثل زندانها و بیمارستانها فعالیت میکردن که پس ازچند جلسه آموزش دیدن و شناخت پیدا کردن مسئول کمیته ازعضو فعال، به زندان اعزام میشد و لازم نمیدونست گروه را تو جریان بذاره ، اما اگر همزمان خدمتی مثل علی البدل هم تو گروه داشت ، تو قالب گزارش گروه را در جریان میذاشت... بیشتر راغب جلسات کارگاهی بزرگ بودن تا از گردش اطلاعات بیشتری برخوردار بشن...