امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارتباطات و خدمات مؤثر
#4
تشخیص اینکه عموم مخاطبان ما چه کسانی هستند ، می تواند به برقراري ارتباطات مؤثرتر کمک کند . احتمالاً برقراري ارتباط بخشی ضروري در یک ناحیه جهت رسیدن به اهداف خدماتی الویت بندي شده ي خود می باشد .
مخاطبان ما به سه دسته تقسیم می شوند: اعضای جامعه انجمن- اعضاء احتمالی آتی-جامعه خارج از انجمن

__فصل سوم__
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴، ۱۲:۰۰ عصر
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۴/۳۱، ۰۸:۵۲ صبح
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۵/۱۱، ۰۶:۱۹ صبح
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط Darush sistan - ۱۴۰۱/۱/۱۳، ۰۶:۲۲ عصر
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۲/۸/۱۹، ۰۸:۱۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان