امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12.مسئولیت ما در برابر خدمتگذاران مورد اعتماد چیست ؟گروه چگونه می تواند از خدمتگذاران
#1
12.مسئولیت ما در برابر خدمتگذاران مورد اعتماد چیست ؟گروه چگونه می تواند از خدمتگذاران مورد اعتمادی که احساس انزوا ،سراسیمگی یا آمادگی نداشتن می کنند حمایت کند؟ در گروه ما تعادل مناسب بین اعتماد و پاسخگویی چیست ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر
#2
 
گزارش صحیح و مکتوب ازکارهای خود
 
 
چالش های موجود گروه را در جربان قرار دهیم
 
قسمت دوم کمبود ارتباط با بدنه های خدماتی
 
ماننده کمیته های شهری شوارای ناحیه

منطقه
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حـمـیـد
#3
(۱۳۹۸/۱۰/۲۴، ۱۲:۳۹ صبح)admin.a نوشته است: 12.مسئولیت ما در برابر خدمتگذاران مورد اعتماد چیست ؟گروه چگونه می تواند از خدمتگذاران مورد اعتمادی که احساس انزوا ،سراسیمگی یا آمادگی نداشتن می کنند حمایت کند؟ در گروه ما تعادل مناسب بین اعتماد و پاسخگویی چیست ؟
الف:مسؤلیت ما در برابر خدمتگذاران مورد اعتماد چیست ؟
تشویق و حمایت
اعتماد و احترام
قدردانی و دادن ایده
همراه بودن و دلسرد نکردن خدمتگذار
تشریک مساعی و برخورد مهربانانه
به آنان دلگرمی داده و به ادامه خدمت تشویقشان کنیم
به آنان اعلام آمادگی کرده که در کنارشان هستیم
دعوت  این اعضا به جلسات آموزشی و گردهمایی ها و جشن های na
حفظ تماس خود با ایشان
ب:گروه چگونه میتواند از خدمتگذاران مورد اعتمادی که احساس انزوا ،سراسیمگی یا آمادگی نداشتن می کنند حمایت کند؟
به آنان دلگرمی داده و به ادامه خدمت تشویقشان کنیم
به آنان اعلام آمادگی کرده که در کنارشان هستیم
دعوت  این اعضا به جلسات آموزشی و گردهمایی ها و جشن های na
حفظ تماس خود با ایشان
ج:چگونه خدمتگذاران مورد اعتماد گروه را حفظ کنیم ؟
فقط منتقد نباشیم
در دسترس بودن جهت ارائه کمک
قدر دان  آنها بوده و به آنها سخت نگیریم
د:در گروه ما تعادل بین اعتماد و پاسخگویی چیست؟
مسؤلیت و تعهد خدمتگذاران نقطه تعادل بین اعتماد و پاسخگویی در گروه است
هر خدمتگذار متناسب با وفاداری به اصول و وجدان گروهی پاسخگوست و گروه متناسب با آن به او اعتماد میکند
اساسنامه و وجدان گروهی حد و مرز ها را مشخص می کند
شفافیت و گزارش صادقانه نیز به گروه کمک می کند اعتماد بیشتری داشته باشد و همچنین پاسخگویی خدمتگذار نیز بیشتر باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حـمـیـد
#4
سلام
 
عشق دادن به خدمتگزار وحمایت در کارهای خدماتی کمک کردن به اجرای نقطه نظرات خدمتگزاران و اعتماد کردن به نظرات خدمتگزار مورد اعتماد ما می تواند به من کمک کند تا روحیه خدمتگزاری در من شکل بگیرد .
گروه با حمایت و شرکت در مسائل خدماتی و همچنین تشویق اعضاء به شرکت در کارهای خدماتی و دعوت از خدگتزار برای جلسات اداری ...
اگر اعتماد داریم پس باید گیر بی خود ندهیم واز سوالات گمراه کننده از زندگی شخصی اشخاص بپرهیزیم .صرف بلند شدن عضو برای خدمت خود نشانگر تمایل و اگاه بودن از خدمت است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حـمـیـد
#5
به رای اعتمادی که به خدمتگزاران داده این به انتخابهای خودمان احترام بگذاریم  همکاری همدلی وهمدرکی راتمرین کنیم

 باخدمتگزاران همراه باشیم اگرکمکی ازدستمون برمیاد انجام بدیم درغیراینصورت حداقل باری مضاعف بردوش خدمتگزار نگذاریم قدرشناس باشیم واحترام بگذاریم ویادمان نرود خدمتگزاران به رایگان بدون چشم داشت بما کمک وخدمت میکنند موضعم ممشخص باشد اگر ایده ای پیشنهادی یا حتی انتقادی داریم برپایه کمک کردن وحمایت باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر2
#6
سلام

- .مسئولیت ما در برابر خدمتگذاران مورد اعتماد چیست ؟
حمایت از این خدمتگزار
-گروه چگونه می تواند از خدمتگذاران مورد اعتمادی که احساس انزوا ،سراسیمگی یا آمادگی نداشتن می کنند حمایت کند؟
 دادن تجربه به خدمتگزارو حمایت در جلسات
-در گروه ما تعادل مناسب بین اعتماد و پاسخگویی چیست ؟
 به اندازه توانایی هر فرد در خدمت پاسخ بخواهیمحمایت از خدمتگزار در مواقعی نیاز به حمایت وتجربه دارد مهم است
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان