امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه ریزي
#1
برنامه ریزي
برنامه ریزي به معناي تعیین اهداف و مشخص کردن نقش اعضا در رسیدن به این اهداف است. اگر تمامی افراد دست اندرکار وظایف و مسئولیت هاي خود و نتیجه ي نهایی مطلوب را بشناسند ، ارائه ي خدمات مؤثر به مراتب آسان تر خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#2
     هنگامی که یک ناحیه اهداف PR محلی را مشخص نمود ، لازم است اقدامات ضروري براي دستیابی به آن اهداف را برنامه ریزي کند. یک روش براي آنکه بفهمیم گام هاي مورد نیاز کدامند این است که ایده آل و نتیجه ي هدف را در نظر گرفته و سپس اقدام به طی مسیر از نقطه ي پایان به شروع نماییم. بدون داشتن یک ایده ي قوي در مورد چگونه به نظر رسیدن هدف نهایی ، تعیین اقدامات ضروري براي دستیابی به یک هدف مشکل می باشد. به خاطر داشته باشید مهم است اهداف دست یافتنی بوده و به گونه اي واقع گرایانه قابل اجرا باشند. فرآیند زیر می تواند به یک ناحیه کمک کند تا    گام هاي لازم جهت دستیابی به اهداف خدماتی خود را تعیین کند: 
1.   هدف طرح را بر اساس نیازهاي الویت بندي شده و منابع موجود ناحیه تعیین کنید. 
2.   اقدامات یا روش هاي دستیابی به هدف تعیین شده را گام به گام برنامه ریزي کنید.
3.   براي سنجش پیشرفت طرح از هدف استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#3
  برنامه ریزي به معناي تعیین اهداف و مشخص کردن نقش اعضا در رسیدن به این اهداف است. اگر تمامی افراد دست اندرکار وظایف و مسئولیت هاي خود و نتیجه ي نهایی مطلوب را بشناسند ، ارائه ي خدمات مؤثر به مراتب آسان تر خواهد بود. امکان دارد یک ناحیه به تمامی شیوه هاي برنامه ریزي نام برده شده در زیر نیاز داشته یا نداشته باشد. این شیوه ها به گونه اي ارائه شده اند که نواحی بتوانند در مورد فرآیندهایی که براي آنها کار می کند به بهترین وجه تصمیم بگیرند.  
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#4
یک ترازنامه می تواند به ناحیه کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده نماید و مشخص کند که چه چیزي به خوبی در حال انجام بوده و چه چیزي نیاز به بهبود دارد. ناحیه می تواند براي بررسی واقع بینانه تر خدماتی که در حال حاضر ارائه می شوند از فرآیند تهیه ي ترازنامه استفاده کند. یک ناحیه ممکن است به وسیله ي ترازنامه ي خود متوجه شود که قابلیت آشناسازي و آموزش قوي براي داوطلبان خطوط تلفنی را دارد. ممکن است اعضا متوجه شوند که   کمیته ي خطوط تلفنی در حال استفاده از اعضاي باتجربه بوده و به منظور آموزش اعضاي جدید ، مکالمات تلفنی تمرینی براي آنان برگزار می کند. ناحیه می تواند در مورد بعضی از شیوه هاي آموزشی کمیته ي خطوط تلفنی گفتگو کرده و تصمیم بگیرد که آنها را در اختیار سایر کمیته هاي فرعی و پروژه ها قرار دهد. 
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#5
 گام هاي لازم جهت دست یابی به هدف: به خدمتگزاران مورد اعتماد آموزش داده می شود تا اطلاعات تماس به روز شده ي خود را به وب سایت هاي محلی ارسال کنند. هماهنگ کننده وب سایت مسئول به روز نگه داشتن بدنه ي خدماتی با اطلاعات تماس اعضاي جدید می باشد. همچنین مسئول هماهنگی وظیفه دارد هر سه ماه یک بار فعالانه با اعضا تماس گرفته تا مطمئن شود که این اطلاعات کماکان صحیح است.
پیشرفت طرح را بسنجید: هر سه ماه یک بار اطلاعات تماس را ارزیابی کرده تا مطمئن شوید که آنها معتبر و به روز شده هستند.


((فصل سوم))
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان