امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول اساسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و آماده سازي براي روابط متقابل با جامعه
#3
درون یک سازمان با چه کسی تماس می گیریم ؟

وقتی ما مخاطب خود را بررسی نمودیم از وجود بهترین فرد برای تماس در آن سازمان آگاهی می یابیم. ابتدا در نظر می گیریم که آیا اعضایی از NA وجود دارند که در ارتباط با این سازمان تجربه داشته باشند؟ ممکن است این اعضای NA بدانند که با چه کسی باید تماس بگیریم و این که بهترین روش تماس تلفنی ، ارسال ایمیل یا نوشتن یک نامه است. همچنین عضوی که در ارتباط با یک سازمان تجربه دارد ، ممکن است بتواند ما را به رابط مناسب در آن سازمان معرفی نماید.
همچنین می توانیم روش هایی را بیابیم که از طریق آنها تصمیم گیرندگان سازمان را مشخص کرده و به این ترتیب در آن سازمان بهترین افراد را برای برقراری ارتباط بشناسیم. ما بررسی می کنیم که رابط منتخب ما خود تصمیم گیرنده است یا خیر و آیا ما دوستان دیگری (بجز رابط اولیه) درون سازمان داریم یا خیر؟ همین طور ما می خواهیم از مسئولیت های فردی افراد درون سازمان آگاهی پیدا کنیم. این ممکن است دشوار به نظر آید اما این برنامه ریزی اغلب می تواند خیلی مهم تر از خود ارتباط باشد. آماده سازی مدبرانه به ایجاد روابط کمک کرده و فعالیت های ما را برای دسترسی به معتادان ، مؤثرتر می سازد.

در قسمتی از قدم دوازدهم گفته شده ”با بیداری روحانی“ هر یک از ما ”سعی کردیم که این پیام را به معتادان دیگر برسانیم“ سعی و کوشش ما در کل خدمات نیز از این بنیان روحانی سرچشمه می گیرد. با تجربه کردن نتایج این برنامه در زندگی خودمان ، ما گرد هم می آییم تا پیام بهبودی را خیلی بیشتر از آنچه هر یک به تنهایی می توانیم ، بسط دهیم.

دوازده مفهوم خدماتی NA


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، admin.a ، ناظر9


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اصول اساسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و آماده سازي براي روابط متقابل با جامعه - توسط مهدی1 - ۱۳۹۹/۷/۱۳، ۰۷:۲۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان