امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال ۵ : آیا هیچ گاه متوجه شده ایم که خدمات ما نیاز به سازمان یافتگی بیشتر دارد یا بر
#1
سوال ۵ : آیا هیچ گاه متوجه شده ایم که خدمات ما نیاز به سازمان یافتگی بیشتر دارد یا بر عکس تلاشهای خدماتی ما بیش از حد ساختاری و سازمان یافته است؟
پاسخ
#2
بله - نیاز به سازمان یافتگی بیشتری دارد - بعنوان مثال : کمیته های اطلاع رسانی در بعضی جاها خلل خدمتی دارند . چون که ما از نظر مرزبندی جغرافیایی نیاز به سازماندهی بیشتری داریم . بعضی از مناطق شهرداری با چند کمیته شهری تداخل دارند - خیر Heart Heart Heart Heart
پاسخ
#3
اين احساس ممكنه در خدمات به وجود بياد بر حسب عجول بودن و سريع به نتيجه رسيدن وقتي اصل روحاني ارتباطات خدماتي از قبيل
صبر پذيرش توجه به همه عقايد مسول بودن تعهد پذيري و دردنهايت پاسخگويي را به اجرا ميگذاريم متوجه شهامت در بكاري اين سنت
ميشويم تا بهتر اصل روحاني پذيرش و حوصله صداقت را در موثربودن ارتباطاتمون بكار گيريم پاسخگو باشيم و از خودمحوري و تك تازي و
طبقه بندي كردن دوري كنيم به طور دايم در ارتباط با سنت ها باشيم
قدم ها سنت ها و مفاهيم ما همگي طبق يك سازمان دهي خواص تدوين و طراحي شده سازمان دهي نشدن مفهومش بي بدوباري و يا بي
نظمي نيست ما تمام تاش خود را در خدمات به كار ميگيريم كه مرشد و يا رييس و مرئوس نداشته باشيم اما اين بدان معني نيست كه خدمات
ما بي نظم باشد ما طبق يك سري شرايط و وظايف خدمات خود را ساماندهي ميكنيم و اين ساماندهي خود يك جاذبه است
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان