سوالات کارگاهی
موضوعها
- 1. تفاوت بین جاذبه با تبلیغ چیست؟ این تفاوت چه تاثیری بر خدماتی که ما ارائه میکنیم دا (8 پاسخ)
- 4. چه ابزاری جت برآورد نیازهای روابط عمومی در جامعه داریم؟ آیا افراد حرفه ای در جامعه (4 پاسخ)
- 6. چه چیز باعث اجتناب ما از روابط عمومی میشود؟ آیا تعلل ما از روی برنامه ریزی است یا (3 پاسخ)
- 8. چرا هیچ یک از اعضا نباید سخنگوی NA باشند؟ چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم تا از شرا (4 پاسخ)
- 3. نقش خدمات روابط عمومی بر رشد NA در جامعه ما چگونه است؟ (6 پاسخ)
- 7. خط مشی ما بنا بر اصل جاذبه است تا تبلیغ، چگونه بر خدمات ما فراتر از روابط عمومی تا (4 پاسخ)
- 5. آیا فعالیت های روابط عمومی ما با طرح و برنامه است، یا فقط گاه به گاه و وقتی که کسی (5 پاسخ)
- 2. رفتار اعضا ما در دور و بر جلسه یا در فعالیت های خدماتی چگونه بر NA در کل تاثیر میگ (5 پاسخ)
- 12. چه کارهایی میتوانیم جهت پیاده کردن اصول این سنت در فعالیت های خدماتی خود انجام ده (3 پاسخ)
- 9. چالش ها و فرصت هایی که رسانه های اجتماعی برای خدمات ما بوجود می آورند، چه هستند؟ چ (3 پاسخ)
- 11. درباره پل های ارتباطی بین این سنت و دوازده مفهوم گفتگو کنید. این پل های ارتباطی چ (2 پاسخ)
- 10. این سنت چگونه کمک میکند تا گمنامی را درک کنیم؟ گمنامی چگونه کمک میکند تا این سنت (2 پاسخ)