تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران

نسخه‌ی کامل: سوال 1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟
(۱۳۹۸/۱۰/۲۱، ۱۲:۴۳ صبح)admin.a نوشته است: [ -> ]1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟
بله؛ سرتایم مشخص در اساس نامه مثلأ شنبه اول هر ماه؛
بله بطور منظم ماهی یکبارودر صورت لزوم جلسات اضطراری هم برای بررسی مسائل مهم وحیاتی درراستای پیش برد هدف اصلی گروه برگزار مینماید...اما در نهایت این جلسات اداری منظم هم به طور کامل پاسخگویی پیام وخدمات گسترده NAبرای یک گروه نیست....البته اگر گروهی لازم بداند شاید ماهیانه برگزار نکند و در صورت نیاز دو ماه یک بار و یا بیشتر برگزار کند
هدف از برگزاری جلسات اداری چیست؟
جلسه اداری توسط نماینده بین گروهی از قبل اطلاع رسانی می شود -
در ان انتخابات انجام می شود – تراز نامه گروهی گرفته می شود – مشکلات را به نماینده می گوییم تا به ساختار منتقل کند -
اداره کردن وهماهنگی مسائل بشکلی که گروه برای بهتر رساندن پیام وحل وفصل مشکلات گروه به فهم مشترک برسد-ناسازگاری نکردن در گروه و انجام کلیه امورات گروه که با رای وجدان گروه است –استفاده از تجربه اعضاء جهت اماده سازی افکار جهت تصمیمات و انتخابات – در نظر گرفتن احتیاجات و نیازهای گروه و بررسی انها – جدیت وامانتداری در مسئولیت های محوله
اگاه شدن اعضا از دنیای بزرگتر naدر ایران وجهان ودربعضی موارد تاثیر گذاری در این روندومطلع شدن از مسائل داخل ساختار خدماتی که گروهها ان را تشکیل داده اند زیرا گروهها پایه واساس ساختار خدماتی هستند.
جلسات اداری باید در زمانی غیر از جلسات بهبودی شکل گیرد تاجلسات بهبودی بتوانند تمرکز خود را بر روی مسئله اصلی بهبودی حفظ کنند بهتر است اعضای گروه تشویق به شرکت در جلسه اداری وداشتن نقش فعال شوند.
گروه یک نفر را بعنوان گرداننده انتخاب وخدمتگزاران گزارش خود را در محدوده مسئولیتشان ارائه ومسائل مهم را به بحث میگذارند
جلسات اداری زیربنای تشکل ساختار خدماتی است و ساختار خدماتی بدون تشکیل جلسات اداری در گروههای بوجود نخواهد آمد. پس جلسات اداری از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به طور منظم و هدفمند برگزار گردد. با تمرکز بر روی منافع مشترک و به دور از غرایض شخصی.
جلسات اداری گروه زير بنای تشكيل ساختار خدماتی است و ساختار خدماتی بدون تشكيل جلسات اداری در گروهها به وجود نخواهد آمد در جلسات اداری است كه ما می توانيم به مشكلات و احتياجات و حتی توانايی های خود پی ببريم در گروه ما جلسات اداری به چند شكل برگزار می شود:
1- منظم: جلسات اداری پايان ماه و پايان فصل كه بعد از جلسات بهبودی برگزار می گردد. در پايان هر ماه خدمتگزاران گزارش می دهند و به مشكلات گروه رسيدگی مي شود و در جلسات اداری پايان فصل انتخاب خدمتگذاران به دو مورد قبلی اضافه می شود.
2- جلسات اضطراری :جلسات اداری اضطراری در صورت نياز و بروز مشكل طبق اساسنامه و بنا به درخواست اعضا شكل می گيرد. مانند: (تغيير ساعت و مکان برگزاري جلسه )* هدف از برگزاری جلسات اداري تنظيم اساسنامه و خط مشی گروه. * گرفتن ترازنامه برای رسيدن به نيازهای گروه و پيام رسانی.
3- انتخاب خدمتگزاران.
4- خدمتگزاران گزارش می دهند.
5- گرفتن نظرات و پيشنهادات از اعضاء
6- رسيدگی به مشكلات و بررسی آنها
7- توسعه، حمايت و هماهنگی درخدمات
8- چگونگی برگزاری جلسات بهبودی
9- استفاده از تجربيات اعضا با هدف ايجاد فضای امن بهبودی و كمک يك معتاد به معتاد ديگر
10- تامين احتياجات ساختار از نظر ايده، نظر، وجدان ،منابع انسانی ،منابع مالی كه اين حمايت و تمام اهداف طبق اساسنامه گروه و با به كارگيری سنت دوم انجام می شود و تمام اعضاء انجمن می توانند در جلسات اداری شركت كنند.
بله.مادرجلسات اداری هست که میتوانیم به مشکلات وحتی توانایی های خودپی ببریم ماباتشکیل ساختاروفرستادن نماینده بین گروهی بعنوان رابط گروه میتوانیم ساختارراازتجربیات ونیازگروه آگاه کنیم پس جلسات اداری از اهمیت خاصی برخوردار است وبایدبطورمنظم وهدفمندبرگزارگرددتاباتمرکزبروی منافع مشترک وبه دوراز غرایض شخصی باشد.

ناظر8

با سلام
جلسات اداری منظم نه به خاطر زمان برگزاری یا دوره های برگزاری.
منظم به این منظور که به ما یاد اوری شود که هدف از برگزاری چیست وبتوانیم جلسات اداری هدفمند برگزار کنیم
هدف در جلسات اداری پایه ریزی پیام رسانی بهتر و ساختار خدماتی موثر ماست.
مادر جلسات اداری باید تمرکز خود را بر روی ایده ها و وجدان و منابع انسانی و مالی برای پیشبرد هدف اصلی بگذاریم
ما تمرکز میکنیم بر این موضوعات تا هم بتوانیم جلسات خود را شاداب تر و جذاب تر کنیم و هم کمک کنیم خدمات ما وسیع تر و دسترسی معتادان را به انجمن راحت تر کند.
ما هم در گروهمون جلسات اداری در آخر هر ماه برگزار میشه . اما مسئله مهمتر تصمیماتیه که در جلسه اداری گرفته میشه ما سه جلسه اضطراری اداری در این مدت در گروه داشتیم .
اولین مورد مهم اینکه در کمیته شهری ما رای به پیامرسانی در ماده 15 یا همان کمپ ها داده شد که گروه ما مخالفت کرد و به خاطر همین موضوع دوباره جلسه اداری گذاشتیم و تصمیم گرفته شد کمیته شهریمان را عوض کنیم و به کمیته شهری همجوار منتقل شویم که نهایتا رای آورد ..
دومین مورد هم در گروه ما برای پذیرایی چای ، لیوان شیشه ای داریم که بخاطر .. ویروس کرونا .. چند نفر از اعضا پیشنهاد جلسه اضطراری جهت لیوان یک بار مصرف دادند که نهایتا رای نیاورد و قرار شد که لیوانها با مایع ظرفشویی و اسکاج شسته شود .
اما مورد مهمتر با جدی شدن  .. ویروس کرونا .. من هم که به لطف خدا نماینده بین گروه هستم نیازی به رای گیری مجدد ندیدم و در گزارش روزانه اعلام کردم لیوان یک بار مصرف به صلاح گروهه و از اعضا خواستم تا اطلاع ثانوی کسی مخالت نکنه چون قبول نمیکنم و بعد از چند روز هم که اطلاع دارین فعلا جلسات تعطیله ..
به منظور تبادل تجربه اعضا و خدمتگزاران گروه و ارائه گزارشات خدمتگزاران به گروه ، و انتخابات بعد از پایان خدمت اعضا ، بصورت منظم ، اواخر هر ماه جلسات اداری گروه با حضور خدمتگزاران گروه و سایر اعضا تشکیل می شود .
Heart
با سپاس از شما
جلسات اداری زیربنای تشکل ساختار خدماتی است و ساختار خدماتی بدون تشکیل جلسات اداری در گروههای بوجود نخواهد آمد. در جلسات اداری است که ما می‌توانیم به مشکل و احتیاجات و حتی توانایی های خود پی ببریم و با تشکیل ساختار و فرستادن نماینده بین گروهی به عنوان رابط گروه می‌توان ساختار را از تجربیات و نیاز گروه آگاه کرد پس جلسات اداری از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به طور منظم و هدفمند برگزار گردد. با تمرکز بر روی منافع مشترک و به دور از غرایض شخصی
بله . ماهی یکبار و در صورت لزوم جلسات اضداسازی نیز برای مسائلی که در راستای پیشبرد هدف اصلی میباشد برگزار میشود همینطور برای بهتر برگزار کردن جلسات بهبودی و ایجاد تعامل و همکاری و ایجاد فضای امن برای خدمتگزاران و استفاده از تجربیات اعضای با تجربه و تبادل نظر اعضا به یکدیگر برای استفاده بهینه از زمان و منابع و انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آنها و فراهم کردن بستری مناسب برای شکل گیری وجدان گروهی و استقلال گروه و همچنین گیری تک تک اعضا برای تنوع نو آوری و حفظ اتحاد و رعایت بشنت پتنت پنجم و سنت هفتم.هدف از برگزاری جلسات اداری منظم ماهی یکبار و یا جلسات اضطراری به این خاطر مهم است که برای مسائل حیاتی که در راستای پیشبرد هدف اصلی گروه جهت هماهنگی به طوری که گروه در رساندن پیام موفق باشد و همینطور آگاه شدن شما از مسائل بیرونی و درونی گروه و اطلاع از وقایع کل انجمن در سراسر جهان که میبایست جلسات اداری دائمی و خوبی برگزار کرد Heart Heart Heart
بله گروه ماروزه های مشخص پس ازجلسه بهبودی جلسه عادی رابرگزارمیکندوبراساس نیزممکن است دربرخی ارهفته هادوبارجلسه اداری برگزارکنیم.
جلسات اداری زیربنای تشکل ساختار خدماتی است و ساختار خدماتی بدون تشکیل جلسات اداری در گروههای بوجود نخواهد آمد. در جلسات اداری است که ما می‌توانیم به مشکل و احتیاجات و حتی توانایی های خود پی ببریم و با تشکیل ساختار و فرستادن نماینده بین گروهی به عنوان رابط گروه می‌توان ساختار را از تجربیات و نیاز گروه آگاه کرد پس جلسات اداری از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به طور منظم و هدفمند برگزار گردد. با تمرکز بر روی منافع مشترک و به دور از غرایض شخصی.
سلام دوستان 
جلسات اداری اولین ،جلسه  ساختاری انجمن معتادان گمنام است 
اگر جلسات اداری نباشید چگونه میتوان خدمتگزار گروه انتخاب کرد چگونه میتوان به کمیته شهری وصل شد این نظم کمک میکنید تا جلسات بهبودی در آرامش کامل هدف خود را دنبال کند و این جلسه اداری معمولا قبل و یا بعد از جلسه بهبودی برگذار میشود چرا ؟؟!!چون گروه نباید از هدف اصلیش که رسان پیام به معتادی که در عذاب میباشد خارج شود .
تمام تصمیات و هماهنگی ها در جلسات اداری اتقاق می افتد قبل جلسه کمیته شهری .....
سلام دوستان
بله در روزهای مشخص جلسه اداری و از طریق ترازنامه گروه این کار انجام می شود.
بله بطور منظم برپا می‌شود (اماعدم تمایل به خدمت خنثی بودن بعضی از اعضاء بدون در نظر گرفتن هدف مفهوم 1) مشکل اصلی جلسات اداری گروه ما است  
ولی در ناحیه  و بغیه ساختار خدماتی تا انجایی که من اطلاع دارم به طور مرتب انجام می‌شود.
با سلام
جلسات اداری گروه زیربنای کلیه خدمات ما در ساختار است و اولین جلسه رسمی ساختار میباشد با تشکیل و برگزاری جلسات اداری است که مفهوم یک و دو شکل میگیرند و در جلسات اداری است که گروه ها میتوانند برای ساختار خط مشی تعیین کنند پس در یک جلسه بهبودی باید بطور منظم و مرتب جلسات اداری تشکیل شود .
ماهی یکباربرحسب نیازجلسه اضطراری،هدف از تشکیل جلسات اداری بررسی مسائل  حیاتی و نیازهای گروه میباشدتحقق بخشیدن به هدف اصلی.اگاه شدن از دنیای بزرگترnaایران وجهان
(۱۳۹۸/۱۰/۲۱، ۱۲:۴۳ صبح)admin.a نوشته است: [ -> ]1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟ با سلام هادی معتاد بله برگزار می کند
سلام
 جلسه اداری معمولا قبل یا بعد از جلسه بهبودی به تناوب مسائل و یا درخواست اعضاء وخدمتگذاران انجام می شود واین برای بهبود پیدا کردن فضای جلسه ومسائلی که ممکن است گروه با آن در ارتباط باشد.
برقراری ترتیب برگزاری جلسات بهبودی و امور خدماتی اولین اقدام عملی برای تحقق اهداف گروه است که این ترتیب ها در جلسات اداری مشخص شده و نحوه ی اجرای آنها مورد تبادل نظر و تصمیم گیری قرار میگیرند . 
تصمیمات گرفته شده در جلسات اداری به دو جهت سوق داده میشوند. اول به جلسات بهبودی و خدمتگزاران گروه و دوم با هدایت و دلالت نماینده ی گروه در ساختار خدماتی عنوان میگردند و نهایتا گروه با روشن بینی نسبت به واقعیت خود و اجرای قدم ها و سنت ها و مفاهیم در محیط خودش چشم انداز های خدماتی خود را در دو جهت 
ترسیم مینماید . این جلسات بطور مرتب برگزار شده و در سطوح مختلف خدماتی و تجربه های متنوع دیگر ترازنامه ی عملکرد خود را تنظیم و پیشرفت امور پیام رسانی و خدمات خود را بررسی نموده و برای امور جاری برنامه ریزی کرده و میزان موفقیت ها و نارسایی های قبلی را برآورد و ترمیم نموده و توسعه میدهند ...
سام

-- بله
=هر ماه یک جلسه اداری در پایان ماه برگذار می کند و بر اساس شرایط با وجدان جمعی جلسه اداری اظطراری برگذار می کند...
1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟(مفهوم۱)
جلسات اداری در واقع پشت صحنه جلسات بهبودی و همچنین ابتدای فعالیت ما درساختارخدماتی و همـاهنـگی موثرما با ان ای درکل میباشد و بدون برگزاری آنهانمیتوان جلسات بهبودی خوبی داشت .چون درجلسات اداری به پیشنهادات ، چگونگی خدمت ، چگونگی رساندن پیام ،رتق وفتق دادن مشکلات گروه، بررسی چالشها،چگونگی سرویس دهی ،...رسیدگی میشود،و بدون این جلسات چالشهاواردجلسات بهبودی شده وازهدف اصلی دورمیشویم.و نمیتوانیم ساختارخدماتی را که برای تـوسعـه پیام بوجودآوردیم،تـأمیـن کنیم. 
 
سلام

بله-در جلسات اداری مشکلات گروه برسی می شود و در گروه بابت مسائل واتفاقات پیش بینی نشده نیز به صورت اضطراری جلسه اداری برکذار می نماییم/...
سلام عباس معتاد
با توجه به اینکه زیربنای ساختار و خدمات جلسات اداری گروهها میباشد لذا هر گروه موظف است که جلسات اداری را بطور منظم و مرتب برگزار کند و عدم برگزاری جلسات اداری یعنی خسارت به ساختار و خلاف مفهوم اول است.