تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران

نسخه‌ی کامل: کار این کمیته چیست؟ چالش ها و ظرفیت های این کمیته چه چیزهایی میتوانند باشند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جلسات NA در مراکز بهداشتی

در مراکز درمانی دو نوع جلسه NA وجود دارد: جلساتی که فقط برای مراجعه کنندگان بوده و وجوه سنت هفتم در آنها جمع آوری نمی گردد، و جلساتی که به صورت ساده در مراکز درمانی برگزار می گردد و مانند جلسات دیگر NA عمل می کنند. 
اگر کمیته ای تصمیم گرفت جلسه ای را در مرکز درمانی مانند بخش بستری درمان بیماران مواد مخدر برگزار کند ، لازم است نیازهای حاضرین در نظر گرفته شود . نحوه برگزاری جلسه را می توان به گونه ای تغییر داد که مناسب حال شرکت کنندگان از قبیل بیمارانی که ظرفیت حواسی کمتری دارند باشد. بخش های سم زدایی بیمارستان و برنامه های افراد بستری بیمارستانی، از فورمت جلساتی که به گونه های مختلفی سازماندهی شده بهره خواهند برد. 



کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
سلام داریوش معتاد
ارتباط سازنده با جامعه و ارتباط برای پیگیری سوالات جامعه و دسترسی برای اطلاع برای معتاد در حال عذاب.
 کلیات کار روابط عمومی بر اساس نشریات ما >
این کمیته جهت برقراری وحفظ ارتباط با آحاد جامعه و هماهنگی های لازم جهت همکاری انجمن با سازمان ها و مجامع مختلف تشکیل شده است. تشریح برنامه ۱۲ قدم و ارائه اطلاعات جامعی از نحوه فعالیت های انجمن به مسئولان کشور، سازمان ها، نهادها، ارگان ها، موسسات و سایر اقشار جامعه جهت آشنایی بیشتر به منظور رساندن پیام انجمن به معتادان و معرفی آنها به جلسات انجمن معتادان گمنام از فعالیت های این کمیته است.

برگزاری جلسات معارفه ، غرفه ها و نمایشگاه ها در مناسبت های مرتبط با اعتیاد، ارتباط با رسانه های داخلی و پاسخگویی به پرسش های جامعه از جمله دیگر فعالیت های این کمیته است. لازم به ذکر است هیچ فردی اعم از اعضای داخل و خارج از انجمن نماینده معتادان گمنام نمی باشد تمام کارها به صورت گروهی انجام می شود و اعضای انجمن به طور شفاف و فردی در رسانه ها ظاهر نمی شوند و همکاری با رسانه ها به صورتی می باشد که فقط انجمن معرفی شده و گمنامی شخصی اعضا، حفظ شود