تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران

نسخه‌ی کامل: برنامه ریزي و آمادگی براي به اجرا درآوردن برنامه گفتگو و چالش ها در رسانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برنامه ریزي و آمادگی براي به اجرا درآوردن برنامه گفتگو و چالش ها در رسانه
خط مشی روابط عمومی ما بنا بر اصل جاذبه است تا تبلیغ ، ما لازم است همیشه گمنامی شخصی خود را در سطح مطبوعات ، رادیو و فیلم حفظ کنیم.
سنت یازدهم
فعالیت هاي روابط عمومی ما به وسیله ي استفاده ي دقیق از رسانه ها می تواند تقویت شود به این معنا که      برنامه ریزي پروژه هاي رسانه اي به گونه اي باشد تا به مهمترین نیازهاي کمیته ي خدماتی ناحیه بپردازد. همچنین به این معناست که تلاش کنیم فعالیت هاي رسانه اي ما مسئولانه تر و فعالانه تر باشد. به منظور پرداختن به هدف یک ناحیه جهت رویت بهتر انجمن معتادان گمنام در بکارگیري روش هاي استفاده از رسانه ها می توانیم خلاق باشیم. در نتیجه احتمال بیشتري وجود دارد تا به معتادان در حال مصرف که ممکن است برنامه ي NA را نشناسند ، دسترسی پیدا کنیم. 
سنت یازدهم بر این نکته تأکید دارد که شخصیت هیچ یک از افراد مهم تر از دیگري نیست؛ وقتی سنت یازدهم می گوید " لازم است همیشه گمنامی شخصی خود راحفظ کنیم" منظور این نیست که تحت هر شرایطی باید این کار را انجام دهیم. سنت یازدهم بیان    می دارد که " لازم است همیشه گمنامی شخصی خود را در سطح مطبوعات ، رادیو و فیلم حفظ کنیم". این رسانه ها به روشنی در سنت یازدهم ما به عنوان مطبوعات (چاپی و رسانه هاي الکترونیکی) ، رادیو و فیلم تعریف شده است. 
یک حرفه اي غیر معتاد ، به حفظ گمنامی اعضا در سطح مطبوعات کمک کرده و هر عضو NA را از شناخته شدن به عنوان سخنگوي معتادان گمنام حفاظت می کند. تا زمانی که یک غیر معتاد کاملاً از عضویت در انجمن ما جداست ، اعتبار برنامه مادر رسانه ها ، به رساندن NA را خیلی به خطر نمی اندازد. همچنین اعضا می توانند به جاي غرق شدن در معرفی برنامه ي NA در رسانه ها به رساندن پیام NA تمرکز کنند. حرفه اي هاي غیرمعتاد مانند قضات ، اغلب تمایل دارند راجع به تجربیات خود از برنامه ما گفتگو کنند. این مسئولیت ما است تا مطمئن شویم که این اعضا و جامعه به خوبی در مورد NA مطلع شده و تجربه ي مثبتی پیدا کرده اند.

(فصل پنجم)