تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران

نسخه‌ی کامل: 8. چرا وجهه na در جامعه تا این حد مهم است؟ هر گروه چه نقشی در ایجاد نیکنامی و آبروی n
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
8. چرا وجهه na در جامعه تا این حد مهم است؟ هر گروه چه نقشی در ایجاد نیکنامی و آبروی na در کل دارد؟ چگونه گروه ما می تواند به استنباط و برداشت صحیح جامعه کمک کند؟
چون ما نیازمند روابط با بتن اجتماع اعم از عموم مردم ، مسئولین شهر ، ارگانهای خارجی یا سازمان های مرتبط هستیم. ما بعنوان یک انجمن بدون ارتباطات قادر به رساندن پیام نیستیم. برای همین نیاز به حفظ نام نیک در دیدگاه عموم را داریم و اگر این وجهه مثبت در دیدگاه عموم از بین برود انجمن معتادان گمنام متوقف خواهد شد.

نقش تمام گروههای ما در روابط با عموم مردم و پایبندی به اصل روحانی وفاداری نسبت به انجمن معین می شود.

ارتباط اعضاء ما خارج از جلسات و یا ارتباط خدمتگزاران مورد اعتماد ما با مؤجرین  هنگامی که براساس روح فروتنی ، ادب و شئونات اخلاقی مناسب اتفاق می افتد. به کمالات و آبروی انجمن عزت و افتخار لازم را می بخشد و همیشه باعث می شود انظار و عموم مردم نه تنها حکم اطلاع رسانان ما را داشته باشند بلکه دیدگاه شان نسبت به معتادین و انجمن زیبا و سازنده می شود.


چگونه گروه ما می تواند به استنباط و برداشت صحیح جامعه کمک کند؟

گروه از طریق ارتباط و عملکرد مناسب ، تمرکز بر روی هدف اصلی و در کنار آن پرورش و تربیت خدمتگزاران مؤثر می تواند به استنباط و برداشت صحیح جامعه از انجمن معتادان گمنام کمک کند.

 بطور مثال ارتباط نمایندگان گروه با مؤجر وقتی با نظم ، هماهنگی و در نهایت ادب و احترام اتفاق می افتد ، نگاه جامعه را مثبت و صحیح می کند.