![]() |
|
6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی ب - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران (https://forum.nairan.org) +-- انجمن: اصول راهنما روح سنت های ما (https://forum.nairan.org/forumdisplay.php?fid=14) +--- انجمن: سنت چهارم (https://forum.nairan.org/forumdisplay.php?fid=68) +---- انجمن: سوالات ترازنامه گروهی (https://forum.nairan.org/forumdisplay.php?fid=129) +---- موضوع: 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی ب (/showthread.php?tid=847) |
6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی ب - admin.a - ۱۳۹۸/۱۱/۲ 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی بگذارد؟ RE: 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی ب - Essi.toobchi - ۱۳۹۹/۴/۱۸ هنگامی که در استقلال خود از روشن بینی و دوراندیشی جدا هستیم. در زمانی که در تصمیمات خود منافع مشترک را در نظر نداریم. وقتی در استقلال مان اصلی بنام مسئولیت پذیری وجود ندارد و به اساسنامه گروه بی اهمیت هستیم.. هنگامی که نسبت به سنت ششم و سنت دهم بی تفاوت هستیم و تصمیمات ما با دیگر سنت ها همخوانی ندارد. زمانی که یک گروه فقط به منافع خود فکر می کند. RE: 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی ب - rahman28 - ۱۴۰۳/۵/۳ (۱۳۹۸/۱۱/۲، ۰۵:۳۷ عصر)admin.a نوشته است: 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی بگذارد؟باسلام من معتاد درگذشته از کلمه استقلال شخصی سو استفاده میکردم و زندگی داشتم بی مسئولانه اما با ورودم به انجمن به عنوان عضو به این درک رسیدم که با عضویتم استقلال پیدا میکنم اما همراه با مسئولیت ودرزمانهایی هست که با خودمحوری،رقابت،تجمل گرایی در گروه،تعصب،و....باعث میشوم این سنت را درنظر نگیرم و خیلی راحت تاثیرات منفی بگذارم.در کل زمانی در مسیر بهبودی نباشم عملکردی بیمارگونه در گروه را به نمایش خواهم گذاشت |