امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشارکت آزاد
  حوریا هستم معتاد 
امروز من حال خوبی تجربه نمیکردم بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد بیماری من امروز به اشکال گوناگون و فرم های متنوعه ای خود را نشان می داد بیماری من بسیار پیچیده و مرموز وغیرقابل پیش بینی شده  هست من نباید فکر کنم که بیماری من فقط مصرف مواد مخدر بود و تمام شد و خوب شدم بلکه  بعدازسالها پاکی هم بیماری من امروز به فرم جدیدی در امده است و حتی گاهی از طریق اصول برنامه در می اید و به من ضربه می زند مثلا فروتنی خرج می کنم ولی در اصل ان من به دنبال تایید هستم یامهربانی میکنم جایی که مهربانی بمن آسیب میزند جایی که بایدتلاش کنم دست ازتلاش میکشم .....
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، A.Nasihat ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، ناظر9 ، admin4 ، ناظر14 ، ناظر۸
سلام خدا را شکر بابت پاکی و اینکه دیگر وسوسه سری ناپذیر مواد مخدر در من کشته شده هزار بار شکر ابراهیم معتاد۱۵سال ۴ماه۶روز
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، ناظر9 ، admin4 ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، ناظر۸
سپاسگزار خداوند جلیل یک معتاد حال واحساس خوبی ندارم کمک میخواهم مقطع پاکی یکماه دو روز
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حـمـیـد ، ناظر۸
بادرود وعرض ادب بهمدردان عزیزم 
الهی شکر حالم خوبه نفس میکشم سالمم نیازبه هیچ ماده مخدری ندارم  زندگی م روی روال هست برنامه رودارم راهنما دارم خدمت دارم نشریات دارم جلسات بهبودی هست همه این ابزارها به من کمک میکنه تا ازمشکلات زندگی بسلامت عبورکنم وزندگیم آروم سپری بشه هدفم ازمشارکت سپاسگزاری ازخداوند بود  واینکه بگم اگرپاکم وخوبم به واسطه. برنامه انجمن هست اگربرنامه نبود معلوم نبود چه سرنوشتی داشتم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر20 ، ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، ناظر۸
حس سپاسگزاری ازخداوند دروجودم موج میزند امروزباخودم فکرمیکردم تمام دغدغه های فکری که من درهمین چندهفته گذشته داشتم وفکرمیکردلاینحل هست ومن درمقابل اینهمه مشکلات ضعیف وناتوانم خواب وخوراک ازخودم گرفته بود همگی یکی یکی حل شدند وکناررفتن اما من چقدرآدم کم تحملی هستم چرانمیتونستم برنامه ریزی مناسبی برای خودم داشته باشم چرا وجودم اینقدرمتلاطم بود چرا اینقدرافکارم پریشان بود امروزهیچکدوم ازاون مشکلات را ندارم وقتی یه نگاه به گذشته میکنم میبینم من هرجا درمشکلی گیرکردم دست وپام گم کردم افکارم ونگرانیام منوبسمت بیراهه سمت وسو میده بارمنفی برروی افکارم واحساسم زیادمیشه وزندگیم مختل میشه این پیام راگرفتم وبخودم بارهاردرچندروزدیگه تذکرداده ام حوریاصبورباش قوی باش اینقدربرای خودت ازمویی کوه نساز ورواین بخش بیماری م من لازمه بیشترکارکنم مشورت بگیرم عملکردبهتری داشته باشم تصمیمات بهتری بگیرم همه این دل مشغولیا ونگرانی ها برای من زنگ خطری هست که بیشتربه برنامه نیازدارم 
وبایدمستحکمترقدم بردارم باجدیت برنامه دنبال کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، ناظر14 ، ناظر۸
سلام بهمگی حوریا هستم معتاد خداروشکرپاکم وسوسه به مصرف ندارم نیازی به داروهای آرامبخش،ندارم امروزانرژی وامیدم ازبرنامه دریافت میکنم امروزاگربه مشکلی برمیخورم مشکلات را میپذیرم ودرصددتلاش بیشتری هستم تابتونم مشکلم حل کنم اما یوقتایی توزندگی هست که هیچ چیزی خوب نیست من بی حوصله میشم تمایلم کمرنگ میشه خسته میشم دلتنگ عزیزانم میشم عزیزی ازدست میدم همه اینها طبیعت زندگی هست قرارنیسن همیشه همچی خوب پیش بره من امروز واقعیتها راپذیرفتم باطبیعت زندگی درکشمکش نیستم  وسعی میکنم سهم منصفانه خودم توزندگی انجام بدم درخواست کمک کنم مشورت بگیرم همه اینها به من کمک میکنه راحت تر با مشکلات کناربیام وروزخوبی داشته باشم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر2 ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، ناظر14 ، ناظر۴ ، ناظر۸
سلام بهمه همدردان عزیزم حوریاهستم یک معتاد
خداروشاکرم بابت زندگی بدون مصرف موادمخدر  خداروشاکرم بابت آرامشی که هست ثباتی که هست چندروزیست آنفلونزاگرفتم وحال جسمی خوبی ندارم ضمن اینکه تحت درمان دکترقرارگرفتم اما باهمین حال نه چندان خوب کارومسئولیتم را شایدبسختی اما انجامش میدم جلسه م هم میرم مسئولیت خدماتیم هم انجام میدم شایدمقداری وقفه وکندی داشته باشم اما به هرحال ازیربارمسئولیتهای شخصی وکاری وخدماتی گریزنمیزنم این برای من یعنی من امیددارم به نیروی برترم که حمایتم میکنه اینکه من بایدبه حرفی که میزنم قولی که میدهم پای بندومتعهدباشم این یعنی اینکه مریضی  ناراحتی مشکلات جزیی ازواقعیتهای زندگی هستند ومن روزانه باهاشون سروکاردارم وهمه اینا نمیتونند مانعی برسر راه من باشند که راه گریز ازمسئولیتهام  من بشوند من سالها خرابی ویرانی داشتم روابطم خراب کردم کارم خراب کردم زندگیم به گندکشیدم اعتبارم ارزشهام ازدست دادم  والان لحظه بلحظه فرصت جبران گذشته هست ومن تا وقت دارم  درهمین فرصت محدودی که خداوند دوباره دراختیارم گذاشته باید ازاین لحظات درجهت آبادی خرابیهاونابسامانیها استفاده کنم وجبران کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر14 ، ناظر۱۶ ، ناظر9 ، ناظر۴ ، ناظر۸
حوریاهستم معتاد خداراشاکرم بابت پاک ماندنم بابت تمام وسوسه هایی که داشتم ومن رامستعدمیکردازروبیماری عمل کنم وخداوند به کمک راهنما ورعایت یکسری اصول ساده به من کمک کرد تا رهابشم حالم خوبه احساس بدی ندارم زندگیم آرومه روی روال هست و منم راضیم 
همه اینها حای سپاسگزاری داره که من تونستم ازتموم اشفتگی ها وبی برنامه گیا ره بشم ودرمسبردرست زندگی کردن قراربگیرم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، حـمـیـد ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، ناظر۸
سلام  امین هستم معتاد ۴ ماه ۱۹ روز
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۸ ، حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر۴ ، ناظر14
خداراشاکرم که باهمه شرایط سختی که هست. حتی بامرگ عزیزانم وسختی های زندگی موادی مصرف نکردم وسوسه هیچ دارویی نشدم وزندگیم روی روال هست امروزراهنماوابزاری دارم که به من کمک میکنندتا ازحال بد به سمت حال خوب درجریان باشم واقعیتهای زندگی رابپذیرم وبتونم بدنبال راه حل ها باشم به جای پناه بردن به مصرف به سمت جلسه بهبودی برم یایک تماس باراهنمایم داشته باشم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر20 ، ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر۳
سلام دوستان.تازه ۲۰سال پاکی راپشت سرمیگذارم وخواستم تجربه خودم را بنویسم
این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به این فکر می‌کنم که خستگیِ ذهن و ناآرامیِ روان، همیشه از بیماری یا درد جسم نیست. گاهی حاصلِ آگاهی‌هایی است که به بهای شکستن باورها به دست آمده‌اند. وقتی بین آنچه گفته می‌شود و آنچه در عمل می‌بینیم فاصله می‌افتد، این تناقض آرام‌آرام باور انسان را فرسوده می‌کند.
ما در انجمن از عشق، احترام، حمایت و رساندن پیام صحبت می‌کنیم. هدفمان این است که حتی یک نفر هم باورش را از دست ندهد و از جمع ما کم نشود. اما اگر مراقب نباشیم، گاهی در عمل همان کسانی را که مانده‌اند، با رفتارهای متناقض، قضاوت‌ها یا روابط ظاهری دلسرد می‌کنیم.
به نظرم روابطِ تقلبی از جایی آغاز می‌شود که به زبان چیزی را می‌گوییم که در قلبمان نیست. وقتی بیشتر از حقیقت، نگران حفظ جایگاه، تأیید شدن یا تصویری هستیم که دیگران از ما می‌بینند، کم‌کم از اصولی که درباره‌شان صحبت می‌کنیم فاصله می‌گیریم.
ای کاش پیش از آنکه خود را استادِ اصول بدانیم، شاگردِ همان اصول می‌شدیم. ای کاش آنچه را به دیگران می‌آموزیم، ابتدا در رفتار خودمان زندگی می‌کردیم. شاید آن وقت فاصله‌ی میان گفتار و کردار کمتر می‌شد و اعتماد، جای تظاهر را می‌گرفت.
من این حرف‌ها را از موضع قضاوت نمی‌زنم. خودم روزهایی را تجربه کرده‌ام که زندگی‌ام از نظر شغلی، اجتماعی و خانوادگی در اوجِ فروپاشی بود. اما همان روزها هم تلاش کردم عضوی سازنده برای جامعه باشم و امروز خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام سه انسانِ مسئول و سازنده نیز به جامعه تحویل بدهم. این تجربه به من یاد داد که ارزش انسان به جایگاهش نیست، به صداقت، رفتار و اثری است که بر زندگی دیگران می‌گذارد.
امیدوارم هرکدام از ما قبل از آنکه دنبال دیده شدن باشیم، دنبال واقعی بودن باشیم؛ چون شاید تنها دلخوشیِ یک تازه‌وارد، دیدنِ صداقت در رفتار ما باشد، نه شنیدنِ شعارهای زیبا.
ممنون که مشارکتم خواندید
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر14
سلام بهمگی امروزهدفم ازمشارکت سپاسگزاری ازخداوندبود واینکه یااورشوم من به طورمرتب ومنظم به حضوردرجلسه نیازدارم 
وباوردارم تازمانیکه بطورمرتب درجلسه شرکت میکنم پاک میمانم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان