۱۳۹۹/۵/۳، ۰۲:۴۹ صبح
انتظار دارم مرا بفهمد و درک کند و در موردم قضاوت نکند.رازهایی که به او گفتم را برای کسی بازگو نکند و رفتارش با من بهتر شود و بیشتر صمیمیت ایجاد کند و از تجربیاتش برایم بگوید
|
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
|
|||
|
۱۳۹۹/۵/۳، ۰۲:۴۹ صبح
انتظار دارم مرا بفهمد و درک کند و در موردم قضاوت نکند.رازهایی که به او گفتم را برای کسی بازگو نکند و رفتارش با من بهتر شود و بیشتر صمیمیت ایجاد کند و از تجربیاتش برایم بگوید
| |||
|
|