امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#6
با سلام خدمت همه دوستان بهبودی
من اگرخواهان پیشرفت درمسیر بهبودی هستم باید با ترس هایم روبرو شوم ومی توانم با نوشتن ترازنامه ،گوش دادن به تجربیات راهنما ودوستانی که قبلا این قدم را کار کرده اند ، اعتماد به راهنما ، مطالعه کردن نشریات ودعا کردن بر ترس هایم پیروز شوم Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر10 ، حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حوریا ___Bu ، ناظر۸ ، Reza.z1362 ، ناظر۱۵


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان