۱۴۰۰/۷/۱۹، ۰۷:۰۷ صبح
در لحظات سخت و ناگوار زندگی امیدواری تنها عاملی است که باعث می شود دست از تلاش برنداریم و زندگی را از زاویه بهتری نگاه کنیم امید هدیه قدم دوم برای من بود
|
امید
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: امید - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۴/۵، ۱۰:۴۵ صبح
RE: امید - توسط sepher1877 - ۱۴۰۰/۴/۲۳، ۰۷:۰۱ عصر
RE: امید - توسط Darush sistan - ۱۴۰۰/۶/۲۱، ۰۱:۳۲ عصر
RE: امید - توسط elnaz_12 - ۱۴۰۰/۷/۱۹، ۰۷:۰۷ صبح
RE: امید - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۲/۷/۱۸، ۰۹:۳۰ صبح
|