امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 5. من چه نقشی میتوانم در ایجاد فضای پذیرش در انجمن ایفا کنم؟
#6
سکوت در جلسات، گذشت، خیشتن پذیری ، خدمت صادقانه، خدمت به تازه وارد،حمایت خدمتگزار مورد اعتماد و احترام به اعضا، و گمنامی
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu ، حمید44 ، ناظر۱۸


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 5. من چه نقشی میتوانم در ایجاد فضای پذیرش در انجمن ایفا کنم؟ - توسط Reza2233 - ۱۴۰۱/۳/۱۶، ۱۰:۴۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان