امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#9
بهبودی داشته باشد هدفمندباشد کمک حال باشد در خدمات هدایت کننده باشد تشویقگرباشد مهربان باشدمشورت دهنده خوبی باشد اصول برنامه naرا رعایت کند قضاوت نکندآرامش داشته باشد و......
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر10 ، حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، ناظر۱۸ ، حوریا ___Bu ، ناظر۸ ، Reza.z1362 ، ناظر9 ، ناظر۱۵


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Hamid 6486 - ۱۴۰۱/۵/۵، ۰۷:۵۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان