امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#13
قضاوت وسرزنش نشدن وموردتمسخرقرار
نگرفتن برام مهمه واینکه اوباتوجه کامل به اقرارهایم
گوش کندوهنگام اقرارهای من حالت چهره ورفتارش
تغییرنکنه رازدارباشه وبقول کتاب متوجه باشه
من چه کارمهمیوانجام میدم حرفموقطع نکنه
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، Darush sistan ، ناظر10 ، یاسی ، یثنا ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، A.Nasihat ، ناظر14 ، حوریا ___Bu ، ناظر۸ ، Reza.z1362 ، ناظر9 ، ناظر۱۵


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان