۱۴۰۳/۲/۱۴، ۰۵:۵۰ صبح
محمدرضا هستم معتاد...ساده ترین اعلام پاکی اصولی تربن هست ولی سوال میگه در جلسه شما طبق اصول ...خیلی از اعضا رعایت نمیکنند از جمله خودم خداررو سپاسگزارم پاکیم شد فلان قدر ...وقتی اعلان در موردش فک میکنم خودم که تازه وارد بودم احساسم بد بود نسبت به این جملات ...از امروز فقط محمدرضا هستم معتاد ۱۱ سال و سه ماه

