امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه اعلام پاکی
#7
محمدرضا هستم معتاد...ساده ترین اعلام پاکی اصولی تربن هست ولی سوال میگه در جلسه شما طبق اصول ...خیلی از اعضا  رعایت نمیکنند از جمله خودم خداررو سپاسگزارم پاکیم شد فلان قدر ...وقتی اعلان در موردش فک میکنم خودم که تازه وارد بودم احساسم بد بود نسبت به این جملات  ...از امروز فقط محمدرضا هستم معتاد ۱۱ سال و سه ماه
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۱۶ ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، ناظر14 ، ناظر9 ، A.Nasihat ، حوریا ___Bu ، ناظر۸ ، Reza.z1362 ، ناظر۱۵


پیام‌های داخل این موضوع
نحوه اعلام پاکی - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷، ۱۲:۵۰ صبح
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط hamid45 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰، ۱۱:۱۲ صبح
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۲/۷، ۰۶:۱۰ عصر
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط ssaeedg - ۱۴۰۰/۲/۲۹، ۰۹:۵۶ صبح
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط Darush sistan - ۱۴۰۰/۶/۱۱، ۰۵:۱۹ عصر
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط hazem0010 - ۱۴۰۳/۱/۲۷، ۱۲:۰۱ عصر
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط محمدرضا مشهد - ۱۴۰۳/۲/۱۴، ۰۵:۵۰ صبح
RE: نحوه اعلام پاکی - توسط حوریا ___Bu - ۱۴۰۳/۳/۱۱، ۱۰:۲۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان