امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#16
 سلام
گوش دادن و تجربه دادن به من.
وقتی صحبت می نمایم انتظار دارم گوش دهد و به مشارکت من توجه نماید.
تجربه خودش را هم به من انتقال دهد...
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۱۶ ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، A.Nasihat ، ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر20 ، حوریا ___Bu ، ناظر۸ ، Reza.z1362 ، ناظر۱۵


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Darush sistan - ۱۴۰۳/۲/۲۴، ۰۶:۱۰ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان