امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#17
باحوصله وسکوت به صحبتهای من گوش  کند قضاوتم نکند گمنامی حفظ کند اسرارم فاش نکند وبابوجوداوردن یک فضای آروم ومطمن بمن کمک کند تابهتروراحت تر اعتمادکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۴ ، ناظر۳ ، ناظر۸ ، A.Nasihat ، Reza.z1362 ، ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر۱۶ ، ناظر۱۵ ، ناظر20


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط حوریا ___Bu - ۱۴۰۳/۳/۱۱، ۱۱:۳۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان