امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟
#18
باسلام
در مرحله اول بایدبدانم آن شخص(راهنما باشد یا یک دوست بهبودی دیگر)آنها هم بیمار هستند،و نباید انتظارات من با توقع اشتباه شود
من  برای رسیدن به آسایش،نشاط و آرامشی که قدم چهار وعده آن را داده است باید اعتماد کنم وتجربه شخصیم در حفظ گمنامی اشخاص و مکانهایی که به پیشنهاد راهنمام آنها را لیست گرفتم و انتظاری که داشتم این بود که فقط باورم داشته باشد و بتونه از زیر آوار گذشته با گوش دادنش رهام کنه و مهمترین انتظار این بود که یاد گرفتم امروز که میخواهم قدم چهار کسی را گوش دهم غرور نداشته باشم و از تجربه شخصی در رابطه با گذشته ام در هر قسمتی از قدم چهار صحبت کنم تاطرف فکر نکند تنها هیولای روی زمین بوده و موارد دیگه از جمله رازداری و.....
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۴ ، ناظر۱۶ ، ناظر9 ، ناظر۳ ، حوریا ___Bu ، ناظر14 ، ناظر۱۵ ، ناظر20 ، ناظر2


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، ۰۴:۲۷ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲، ۰۷:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط shapor z - ۱۳۹۸/۱۲/۵، ۰۴:۰۹ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۱۲، ۰۷:۱۲ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۷/۲۹، ۰۱:۰۸ عصر
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، ۰۹:۰۷ صبح
RE: سوال 12 : از ان شخص چه انتظاری دارم ؟ - توسط rahman28 - ۱۴۰۳/۳/۱۹، ۰۴:۱۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان