۱۴۰۳/۳/۲۶، ۰۳:۰۰ عصر
رعایت سکوت جلسه صبوری تحمل پذیرش جزو تعهدات من به انجمن هست اینکه هنوزم من بطورمنظم درجلسه شرکت میکنم بجای حرف زدن های زیادی بیشترشنونده ام تا بیاموزم وبشنوم وقتی خوب گوش میدهم احساس همدلی وهمدردی بیشتری بادیگرمعتادان تجربه میکنم کمترچیزی مرا آزرده خاطرمی کند وکمترمی رنجانم کمتر رنجیده میشوم وهیچ پیامی برای من بالاترازاین نیست
قرارنیست من خوب حرف بزنم برای هرچیزی نظربدهم تا جذابیت پیداکنم گاهی باسکوت وگوش شنوا داشتن هم میتوان روابط را مستحکم کرد و ایجاد جذابیت کرد
قرارنیست من خوب حرف بزنم برای هرچیزی نظربدهم تا جذابیت پیداکنم گاهی باسکوت وگوش شنوا داشتن هم میتوان روابط را مستحکم کرد و ایجاد جذابیت کرد

