۱۴۰۳/۳/۳۰، ۱۰:۲۳ صبح
درود.باور به اینکه ما از گمراهی مداوم ،سردرگمی، بی ارزشی و پوچی نجات پیدا میکنیم اگه متوجه باشیم امروزه به جای خودمحوری میتونیم اجازه بدیم خداوند کارشو انجام بده و ما نتیجه مخلوق رو بپذیریم و ایمان داشته باشیم که انچه او برای ما خواسته به مراتب پربار تر از انه که من برای خود خواستم و زمانی که نتیجه رو میبینیم و پیشنهادات اعضا رو انجام میدیم یقین پیدا میکنیم که خدا همیشه هست و دگه از انجام انچه که باید،نمیترسیم.

