۱۴۰۳/۳/۳۰، ۰۵:۴۲ عصر
سلام علی هستم معتاد
نمیدونم چی بگم فقط دلم میخواد حرف بزنم از مشکلاتم از دغدغه هام از اشتباهات گذشته ام خیلی درگیر گذشته هستم تمام وقت و انرژیمو میگیره خیلی میترسم احساس گناه زیادی نسبت به شرایطی که واسه خانوادم به واسطه اعتیادم ایجاد کردم دارم از درون احساس تنهای میکنم همش دنبال فرار از خودم هستم از خودم فراریم حالم خوب نیست تو این ۵۹ روز قطع مصرف هیچوقت حالو احساسم خوب نبوده هیچوقت حالم تو این ۳۰ و چند سال زندگیم خوب نبوده احتیاج دارم به وجود خدا تو زندگیم خلا وجود پروردگار تو زندگیم داره داغونم میکنه هر ثانیه افکار خودکشی آزارم میده من نمیخوام برای خودم برای خدمت برای خانوادم خودکشی کنم افکار خودکشی یاس و نا امیدی ثانیه ای رهام نمیکنه
نمیدونم چی بگم فقط دلم میخواد حرف بزنم از مشکلاتم از دغدغه هام از اشتباهات گذشته ام خیلی درگیر گذشته هستم تمام وقت و انرژیمو میگیره خیلی میترسم احساس گناه زیادی نسبت به شرایطی که واسه خانوادم به واسطه اعتیادم ایجاد کردم دارم از درون احساس تنهای میکنم همش دنبال فرار از خودم هستم از خودم فراریم حالم خوب نیست تو این ۵۹ روز قطع مصرف هیچوقت حالو احساسم خوب نبوده هیچوقت حالم تو این ۳۰ و چند سال زندگیم خوب نبوده احتیاج دارم به وجود خدا تو زندگیم خلا وجود پروردگار تو زندگیم داره داغونم میکنه هر ثانیه افکار خودکشی آزارم میده من نمیخوام برای خودم برای خدمت برای خانوادم خودکشی کنم افکار خودکشی یاس و نا امیدی ثانیه ای رهام نمیکنه

