امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال2- آیا وجدان گروه فقط نام دیگری برای رأی‌گیری در NA می‌باشد؟ (وقتی که می‌گوئیم «ب
#14
""این احمقانه است که ادعا کنیم خداوند به طورخودکارمارا درهمه تصمیم گیری ها راهنمایی می کندوفرقی هم نمی کند که قبل ازتصمیم گیری از او خواسته باشیم تا برتصمیمات ما اثر بگذارد یا نه..این موضوع درمورد وجدان گروهی وتصمیم گیری جمعی صادق است..

مفهوم ششم..
پاسخ
 سپاس شده توسط Asghar.nasihatcon ، ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر۴ ، ناظر14 ، Reza.z1362 ، ناظر20 ، ناظر۸ ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سؤال2- آیا وجدان گروه فقط نام دیگری برای رأی‌گیری در NA می‌باشد؟ (وقتی که می‌گوئیم «ب - توسط A.Nasihat - ۱۴۰۳/۴/۱۲، ۰۵:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان