۱۴۰۳/۴/۲۱، ۰۸:۲۴ صبح
وقتی تمرکزم روی بهبودی باشه خیرمشکلیرندارم ایده های جدیدرامیشنوم مطالعه میکنم ریسک میکنم ودرموردندانسته هایم میپرسم ولی وقتی تمرکزم روی بیماری باشه خودمحورلج بازمیشم ومحوریت جهان روبخودم اختصاص میدم وقدرت شنوایموازدست میدم
|
سوال 18 : ایا من برای پذیرش نیروی برتر از خود مشکل دارم ؟
|
|
|