امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 18 : ایا من برای پذیرش نیروی برتر از خود مشکل دارم ؟
#21
وقتی تمرکزم روی بهبودی باشه خیرمشکلیرندارم ایده های جدیدرامیشنوم مطالعه میکنم ریسک میکنم ودرموردندانسته هایم میپرسم ولی وقتی تمرکزم روی بیماری باشه خودمحورلج بازمیشم ومحوریت جهان روبخودم اختصاص میدم وقدرت شنوایموازدست میدم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، ناظر2 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 18 : ایا من برای پذیرش نیروی برتر از خود مشکل دارم ؟ - توسط اریا،ب - ۱۴۰۳/۴/۲۱، ۰۸:۲۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان