۱۴۰۳/۵/۴، ۰۴:۱۲ عصر
درنوشتن تراز حتما باراهنمایم ارتباط میگیرم صحبت میکنم تا ذهنم وروحم آماده بشه دعامیکنم درخواست کمک میکنم تا ترس ونگرانی ازمن دورشود ونتیجه ای که حاصلم شده متوجه شدم تراز زمانی که صادقانه بدون سانسور با تواضع وصداقت برحسب تمایل قلبی وبه امید کمک شدن بهم. مینویسم بمن احساس رهاشدگی وازادی رو میبخشه

