۱۴۰۳/۵/۱۳، ۰۵:۵۸ صبح
سلام
از شخصی که برای او اقرار میکنم انتظار دارم که مرا قضاوت نکند واحساس حقارت در من ایجاد نکند انتظار دارم شنونده خوبی باشد صبور ومهربان گر چه توقع وانتظار یک نقص است در من اما به هر حال او بتواند مرا درک کند
از شخصی که برای او اقرار میکنم انتظار دارم که مرا قضاوت نکند واحساس حقارت در من ایجاد نکند انتظار دارم شنونده خوبی باشد صبور ومهربان گر چه توقع وانتظار یک نقص است در من اما به هر حال او بتواند مرا درک کند

