۱۴۰۳/۵/۲۹، ۰۶:۱۵ صبح
دعا يعني حرف زدن ما با نيروي برترمان، كه لزوماً نبايد هميشه بصورت سخن گفتن باشد. ما در قدم دوم بر روي نوع دعاي كه جواب نياز شخصي مان را مي داد كار كرديم. و ممكن است اكنون دريابيم كه از آن موقع تا به حال آن را ارتقاء داده و پالايش كرده ايم تا بهتر جواب نياز روحاني مان را بدهد. يك شكل از دعا كه همه اعضاء NA به طور عام از آن استفاده مي كنند، دعا شروع يا دعا خاتمه جلسات NA است.اما در نهايت نوع دعا كردن شخصي ما فقط به ميل و نظر خودمان بستگي دارد.
راهنماي كاركرد قدم(قدم١١)
راهنماي كاركرد قدم(قدم١١)

