امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 41 : ایا قادر بوده ام انجام کاری را برنامه ریزی کنم و و ایمان داشته باشم که اعتی
#21
بله مثل جلسه رفتن تماس باراهنمابرنامه ریزی برای کارهای روزانه قدم کارکردن برای امروززندگی کردن ونقطه مشترک تمام این کارهاکمک خداوندبرنامه ریزی بکمک اصول روحانی
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، A.Nasihat ، ناظر۴ ، ناظر14 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 41 : ایا قادر بوده ام انجام کاری را برنامه ریزی کنم و و ایمان داشته باشم که اعتی - توسط اریا،ب - ۱۴۰۳/۶/۳۰، ۰۲:۳۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان