امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 28 :آیا مواقعی بوده که من قادر نبوده ام ، از سر راه خداوند کنار روم و برای نتیجه
#17
بله هروقت ازابزارروحانی برنامه استفاده نکنم دوباره خودمحوری شدیدوخودخواهی بسراغم میادونیروی اراده خودموقوی ترازنیروی خداوندمیدانم میل ب تک روی دردرونم قدرت میگیره وانگیزه هایم بیمارگونه میشودواراده خداوندرانادیده میگیرم وبرسرراه خدامیایستم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، ناظر۴ ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 28 :آیا مواقعی بوده که من قادر نبوده ام ، از سر راه خداوند کنار روم و برای نتیجه - توسط اریا،ب - ۱۴۰۳/۸/۱۸، ۰۳:۵۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان