۱۴۰۳/۸/۱۸، ۰۳:۵۸ عصر
بله هروقت ازابزارروحانی برنامه استفاده نکنم دوباره خودمحوری شدیدوخودخواهی بسراغم میادونیروی اراده خودموقوی ترازنیروی خداوندمیدانم میل ب تک روی دردرونم قدرت میگیره وانگیزه هایم بیمارگونه میشودواراده خداوندرانادیده میگیرم وبرسرراه خدامیایستم

