۱۴۰۳/۸/۲۵، ۱۲:۲۸ عصر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴۰۳/۸/۲۵، ۱۲:۳۳ عصر، توسط رضاحسینی کردان.)
(۱۳۹۹/۱/۲۲، ۰۳:۴۵ عصر)admin نوشته است: امروز چگونه تعهد خود را نسبت به بهبودی نشان میدهم؟سلام رضا هستم یک معتاد،من امروز صبحم را با دعا یه مختصری و خواندن فقط برای امروز و یک اصل روحانی شروع کردم،سپس تماس گرفتم و حال و احساس و میل به مصرفی که داشتم را اقرارکردم و با آن نجنگیدم ،و دریک روز تعطیل روزم را با خانواده ام سپری کردم،و شب هم به جلسه خواهم رفت ،برای من تعهد به بهبودی یعنی اینکه از اصول NAدر روزم استفاده کنم تا بتوانم درمسئولیت هایم کم کاری نکنم،همچنین در وهله اول مسئولیتی که راجع به خودم دارم،![]()
[quote pid='5482' dateline='1587133943']
سجاد معتاد
سلام من یه معتادم که به چند چیز اعتیاد شدیدی دارم و این ها ضربات سنگینی به جسم و روح من وارد کرده است پیشنهاد شما به من چیه و این که کدوم اول کنار بگذارم.
[/quote]
سلام سجاد جان،درجلسات NA شرکت کن و از اعضایع جلسات درخواست کمک کن و اقرار به مشکلاتت کن،
بازهم در جلسات شرکت کنید چون برایتان کار خواهد کرد،هیچ پایان تلخی در بهبودی وجود ندارد،درتاریک ترین لحظات سلامت عقل به مابازخواهد گشت


![[تصویر: %D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB...%DB%8C.jpg]](http://na-iran.org/wp-content/uploads/2020/04/%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C.jpg)