۱۴۰۳/۱۱/۲، ۱۲:۲۸ صبح
من امروز نیازبیشتری به تمرکز روی بهبودیم دارم روزانه که بانواقصم وبیماریم روبرومیشم متوجه میشم من نیازبیشتری دارم به دنبال کردن برنامه بهبودیم وبرای این نیاز لازم هست من عضوی موثروپیام رسان انجمن باشم درحفظ انجمن عزیزم که به من پاکی وبهبوری بخشیده زندگی دوباره داده بایددقیق تر عمل کنم خوشنامی انجمن خوشنامی هست بقای انجمن بقای من هست حفظ فضای بهبودی ابتدا بخودم کمک میکند لازمه این مراقبت رفتاروکرداردرست حفظ گمنامی پرهیزازحواشی پرهیزازناسازگاری واستفاده بهینه ازاصول انجمن هست امروز همه این مواردجزوتعهدات من به انجمن عزیزم میباشد من باید تلاشی مضاعف کنم تادر بقای انجامن خوشنامی انجمن سهیم باشم

