امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 7 : تعادل زندگی من چگونه بر هم خورده است ؟
#35
تعادل من وقتی برهم میخورد که من مسائل را غیر واقعی میبینم و صفر و صدی برخورد میکنم. وقتی از روی نواقصم به مسائل نگاه میکنم . وقتی که با رنجش با مسائلم روبرو میشوم.
من وقتی با ترسهایم زندگی میکنم از تعادل خارج میشوم
از کاه کوه میسازم
با دنیای اطرافم با جنگ زندگی میکنم در صورتی که برنامه تسلیم (صلح ) را پیشنهاد میکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر20 ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر۴ ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 7 : تعادل زندگی من چگونه بر هم خورده است ؟ - توسط مهمان - ۱۳۹۸/۱۲/۷، ۰۸:۵۴ عصر
RE: سوال 7 : تعادل زندگی من چگونه بر هم خورده است ؟ - توسط Kma - ۱۴۰۳/۱۱/۸، ۰۸:۲۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان