امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 21 : چرا قدم هفتم احساس آرامش را پرورش می دهد ؟
#12
قدم هفتم مکمل قدم چهارنج وشش من بوده من علاوه بربیماریم نواقصم راهم پذیرفتم وآشتی کردم  من  همیشه میخواستم بامسایل  بیرونی  خلاهایم راپرکنم  که با درونم درتضادبودهمین باعث میشد به جنگم مغرور باشم خودخواه باشم در انزوا به سر ببرم اما با کارکرد این قدم به این باور رسیدم خلا من درونی است و روح من از خداوند و من باید درونم را با خداوند پر کنم وقتی اقدام و عمل کردم ارامش به درون و بیرونم هویدا شد و تلاشم را کردم کمتر از نواقص استفاده کنم اما هرگاه هم اشتباه کردم سریعا تراز نوشتم اقرار کردم دعا کردم کمک گرفتم تا تکرار اشتباه نکنم همین مشارکت واقراربه من کمک کرد تانواقصم بهتربشناسم وازانکارس خارج بشم نقابهایم کناربگذارم وخوده واقعیم باشم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، ناظر۱۶ ، Darush sistan ، حـمـیـد ، ناظر20 ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 21 : چرا قدم هفتم احساس آرامش را پرورش می دهد ؟ - توسط حوریا ___Bu - ۱۴۰۳/۱۲/۱۳، ۰۹:۴۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان