۱۴۰۴/۴/۱، ۰۱:۴۶ عصر
سپردن به خداوندی که من درک میکنم نقص های که درقدم یک شناختم مثلا، کم روی، خجالت، عدم توجه واعتماد بنفس، ترس های خودمهورانه و...... وقتی که خودم را شناختم خدا را شکر کردم شاید این شکرگزاری باعث شد که من نسبت به خودم ودوستانم احترام قائل شم؟ نمیدونم دقدقه چه اتفاقی افتاده ولی هر چی بیشتر از نقص های درونم صحبت کردم بیشتر از گذشته آرامش داشتم ونقص من کمتر شد من نفهمیدم چطوری وچگونه سپردم ولی متوجه شدم که درزمان استفاده از هر نقص کسی مرا یادآوری میکرد باز اشتباه واقرار کنی امروز متوجه شدم که درزمان استفاده از هر نقص یک اراده هست خودم، خداوند،(خودم عدم سلامت عقل) خداوند مهربان وعاشق راه قدرت، شهامت، صداقت،اعتماد، اعتقاد، باور، امید سلامت عقل را در گوش کردن وعملکردن سپردن نشان داده تا امروز صبر کنم، تحمل میکنم، از خودگزشتگی واز خود دفاع کردن تمرین میکنم تا معنای واقعی سپردن اراده وزندگی ام را به مراقبت خداوند تمرین میکنم خدا یا شکرت

