امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 34 : آیا در بهبودی خود بر علیه خود می جنگم ، فکر می کنم چه اتفاقی بیفتد اگر تما
#17
یک سوال از نویسنده یا دوستی که این سوال مطرح کرده دارم لطفاً جواب بدین ممنونم سوال مستولی یعنی چی؟ من از چه قسم خودم توضیح بدم واقعا منظورم سوال نمیدونم؟              آیا دربهبودی برعلیه چیزی جنگیدم؟ بله زیاد جنگ با نشناخته ها، جنگ با خودمحوری، خیشتن پذیری، جنگ با تضاد درونی، جنگ با ناارامی ونگرانی های اقتصادی خانواده، جنگ با ناامیدی وهراس از نگرانی نیست به مسئولیت های که دارم ولی نمیتونم جواب گوی گروه، خانواده، فرزندان باشم و........ درقسمت دوم سوال فکر میکنم چه اتفاقی بیفته اگه تمایل پیدا کنم که بگذارم بهبودی بران قسمت زندگیم مستولی شود؟ صادقانه منظور سوال نفهمیدم       ولی فکر میکنم که بهبودی بران قسمت زندگیم مسئولیت پذیر تر نظم بهتر، اولویت بندی بهتر، درک وفهم بهتر از اینکه من کجا هستم ودر چه شرایطی هستم وسهم خودم را انجام بدم دست از اراده شخصی بردارم واحساس دانایی وتوانای کنار بگذارم بهبودی بران قسمت زندگیم وتمایل به داشته ها وانگیزه های بهبودی بیشتر بهتر میشه؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر۳ ، ناظر14 ، حـمـیـد ، ناظر20


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 34 : آیا در بهبودی خود بر علیه خود می جنگم ، فکر می کنم چه اتفاقی بیفتد اگر تما - توسط akbar21 - ۱۴۰۴/۴/۲۸، ۰۷:۵۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان