امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال 3- مفهوم دوازدهم در مورد این که چگونه سپاسگزاری –فروتنی – ارتباطات و از خودگذشتگ
#14
درود خدا قوت. سپاسگزاری اینکه  یک عده بدون چشم داشت خدمت کردند تو پاک شدی اینکه تو بلند بشوی بروی به یک عده کمک کنی و خدمت بکنی. 
فروتنی اینکه هرچی شرایط خدمتی تو پیش می‌رود تو بیشتر نیازمند هستی به یک تازه وارد گوش بدی تو بیشتر نیاز داری مشورت کنی تا اینکه از فاز حکومتی در بیایی توی ارتباط با اعضای ان ای ارتباط نداشته باشی منطقه شورا یا گروه ارتباط نداشته باشی ساختار نمی‌تواند خدماتی باشد و زنگ بزنی به این و آن یک خدمتگزار چگونه خدمت بکند شخصی است
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، حـمـیـد ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سؤال 3- مفهوم دوازدهم در مورد این که چگونه سپاسگزاری –فروتنی – ارتباطات و از خودگذشتگ - توسط ابراهیم ت - ۱۴۰۴/۵/۸، ۰۵:۵۳ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان