امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اگر تجربه خدمت در این کمیته را داشته اید با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.
#22
(۱۴۰۴/۵/۱۵، ۱۲:۲۷ عصر)عباس شمسی پور نوشته است: ?‍♂️سلام ?
یکی از خدمتگزاران بیمارستان وزندانها هیئت هفت کرمان هستم❤. 

درود بر عباس عزیز از این که تجربه در اختیار ما میزاری ودر این فرایند فعال هستی...
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اگر تجربه خدمت در این کمیته را داشته اید با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. - توسط ناظر20 - ۱۴۰۴/۵/۱۶، ۰۷:۴۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان