۱۴۰۴/۶/۱۹، ۰۴:۴۴ عصر
من در همه چیز یا تو افراطم یا تفریط اصلا تعادل ندارم
یروز با همه مهربونم یه مدت اصلا حوصلشون رو ندارم
ی مدت رژیم میگیرم مراقب غذا خوردنم هستم میرم تو خام خواری یه مدت رهاش میکنم و خوردنم. از تعادل خارج میشه .
یه مدت مراقب اینم دخترم شبا زود بخوابه خیلی کنترلش میکنم یه مدت اصلا بهش اهمیت نمیدم .
یه مدت برای هر مشورتی به راهنمام زنگ میزنم یه مدت اصلا زنگ نمیزنم یا اصلا مشورت نمیکنم
یه مدت دائم تو شبکه مجازی هستم تو گروه های مختلف فعالم یه مدت از همه گروه ها لفت میدم
کلا تعادل ندارم .الان فهمیدم همش بخاطر بیماری منه و اگه تو برنامه باشم و اصولی کار کنم همه چیز درست میشه
یروز با همه مهربونم یه مدت اصلا حوصلشون رو ندارم
ی مدت رژیم میگیرم مراقب غذا خوردنم هستم میرم تو خام خواری یه مدت رهاش میکنم و خوردنم. از تعادل خارج میشه .
یه مدت مراقب اینم دخترم شبا زود بخوابه خیلی کنترلش میکنم یه مدت اصلا بهش اهمیت نمیدم .
یه مدت برای هر مشورتی به راهنمام زنگ میزنم یه مدت اصلا زنگ نمیزنم یا اصلا مشورت نمیکنم
یه مدت دائم تو شبکه مجازی هستم تو گروه های مختلف فعالم یه مدت از همه گروه ها لفت میدم
کلا تعادل ندارم .الان فهمیدم همش بخاطر بیماری منه و اگه تو برنامه باشم و اصولی کار کنم همه چیز درست میشه

