امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 12:احساس من نسبت به دعا کردن چیست ؟
#16
احساس امنیت ، رضایت، دلگرمی و امید قدرت، اعتماد به نفس، بی نیازی در عین نیازمندی، سبکی و طراوت. کیفیت دعا بر چگونگی احساساتمان تأثیر دارد. اکثر ما نسبت به دعا کردن احساس نیاز می کنیم و چون این کار را انجام می دهیم صاحب حال و احساس خوبی می شویم، چون مطمئن هستیم که یک نیروی برتر وجود دارد که به حرف های ما گوش داده و در پی رفع مشکل ما می باشد، بدین خاطر است که پس از دعا آرامش و اطمینان خاصی پیدا می کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Darush sistan ، ناظر۳ ، ناظر۱۶


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 12:احساس من نسبت به دعا کردن چیست ؟ - توسط ناظر4 - ۱۳۹۹/۴/۲۹، ۰۸:۴۳ صبح
RE: سوال 12:احساس من نسبت به دعا کردن چیست ؟ - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۴/۹/۳، ۰۹:۳۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان