امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
واقعیت گرا بودن
#8
کسی که سالهای زیادی در یک حباب غیر واقعی که از انکار و ترس و خود فریبی زندگی  قلابی و پوچ را سپری کرد میتواند توسط انجمن مهتادان گمنام به یک زندگی واقعی و شاد برگردد شاید بهتر است پیام انجمن را مرور گنیم که میگوید یک معتاد میتواند مواد مخدر را کنار بگذارد اشتهای مخدر را از دست بدهد و یک روش جدید زندگی جدیدرا امتحان کند، من در به اجرا گذاشتن یک روش جدید برای زندگی با واقعیت اشنا شدم و واقعیت ها را تک به تک میبینم، اما نظر میرسد واقع بین بودن با موضوع واقع گرا بودن متفاوت است من خیلی از واقعیت های زندگی ام را در طول مدت پاکی توسط نوشتن قدمها دیدم اما در بسیاری از انها هیچ گرایشی به واقعیت ها نداشتم و به سمت انها هیچ حرکتی نکردم علت این بود که در بسیار از اعمال و رفتارم هنوز انکار واقعیت ها مانع از حرکتم میشوند دریافته ام که هیچ گاه یک ائینه کثیف و کدر یک تصویر را بخوبی نشان نمیدهد تا من از دیدن آن لذت ببرم 
واقع گرا بودن با ذات بیماری که دارم کاملا متضاد است و اعتیاد تمام تلاشش را میکند تا من به سمت واقعیت درونی و زندگیم سوق پیدا نکنم من به این موضوع که بهبودی یک سفر مادامالعمر است امید دارم و متوجه هستم کارکرد قدم ها یک کار روزانه و مستمر است
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳


پیام‌های داخل این موضوع
واقعیت گرا بودن - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳، ۰۸:۰۴ عصر
RE: واقعیت گرا بودن - توسط حـمـیـد - ۱۳۹۹/۲/۵، ۱۲:۲۸ عصر
RE: واقعیت گرا بودن - توسط Essi.toobchi - ۱۳۹۹/۳/۲۶، ۱۱:۴۲ صبح
RE: واقعیت گرا بودن - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۴/۴، ۰۴:۳۰ صبح
RE: واقعیت گرا بودن - توسط Essi.toobchi - ۱۳۹۹/۹/۱۳، ۰۹:۲۴ صبح
RE: واقعیت گرا بودن - توسط Darush sistan - ۱۴۰۱/۱/۳، ۱۲:۳۰ عصر
RE: واقعیت گرا بودن - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۴/۱۱/۲۳، ۰۶:۴۶ عصر
RE: واقعیت گرا بودن - توسط ata sh - ۱۴۰۴/۱۱/۲۴، ۱۰:۲۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان