۱۴۰۵/۳/۶، ۰۷:۵۰ عصر
وقتی من تسلیم اصول انجمن میشوم، یعنی اجازه میدهم نیروی برتر از طریق ساختار انجمن با من حرف بزند. خدمات من نباید از روی خودخواهی یا "من میخواهم این کار را بکنم" باشد؛ بلکه باید طبق راهنماییها و نظرات کمیتهها و راهنماهایم انجام شود. اگر من بخواهم خودم تنهایی و خودسرانه کاری انجام دهم، در واقع دارم به خودم و به کل انجمن صدمه میزنم.
اما ایمان چیه؟ ایمان یعنی من باور دارم که آن نیرویی که انتخاب کردهام، واقعاً همراه من است. در یک گروه، "بصیرت جمعی" (یعنی نظر اکثر اعضا) همان نمایشِ نیروی برتر است. ایمان یعنی من مطمئن هستم که تصمیمِ گروه، همیشه بهتر از تصمیمِ خودسرانهی من است.
راستی، یک نکته مهم: وقتی گروه با من مخالف است، من در واقع دارم نجات پیدا میکنم! چون اگر گروه همیشه با من موافق باشد، یعنی گروه دارد به دنبالِ من میچرخد و این خطرناک است. پس اگر گروه چیزی را خواست که من نخواستم، یعنی وقت آن رسیده که من و راهنمایم بیشتر با هم کار کنیم و روی خودم تمرکز کنیم.»
-
اما ایمان چیه؟ ایمان یعنی من باور دارم که آن نیرویی که انتخاب کردهام، واقعاً همراه من است. در یک گروه، "بصیرت جمعی" (یعنی نظر اکثر اعضا) همان نمایشِ نیروی برتر است. ایمان یعنی من مطمئن هستم که تصمیمِ گروه، همیشه بهتر از تصمیمِ خودسرانهی من است.
راستی، یک نکته مهم: وقتی گروه با من مخالف است، من در واقع دارم نجات پیدا میکنم! چون اگر گروه همیشه با من موافق باشد، یعنی گروه دارد به دنبالِ من میچرخد و این خطرناک است. پس اگر گروه چیزی را خواست که من نخواستم، یعنی وقت آن رسیده که من و راهنمایم بیشتر با هم کار کنیم و روی خودم تمرکز کنیم.»
-

