۱۴۰۵/۳/۲۵، ۱۰:۳۵ عصر
تمام سعی خودم به کارمیبندم پای بنداصولی باشم که یادگرفته ام وانتقال میدهم اگرجایی خودم رااستاداصول میدانم وبرزبان میاورم ومنتظرتایید وتشویق وکف زدنها میمانم حداقل تعهدداشته باشم شاگردی همان اصول باشم
چه درجلسه بهبودی چه درخدمات چه درخانواده وجامعه
اگرغیراین باشد من همان فردبی مسئولیت وبی تفاوت گذشته خواهم بود
چه درجلسه بهبودی چه درخدمات چه درخانواده وجامعه
اگرغیراین باشد من همان فردبی مسئولیت وبی تفاوت گذشته خواهم بود

