امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 4 ایاپست خدماتی خود رابه عنوان یک حرفه در نظر می گیرم؟ایاهیچگاه به نحوی رفتار م
#1
سوال 4
ایاپست خدماتی خود رابه عنوان یک حرفه در نظر می گیرم؟ایاهیچگاه به نحوی رفتار میکنم انگار خدمت من درNAبر روی ارزش من به عنوان یک عضو تاثیر می گذارد؟
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر۸ ، ناظر2


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 4 ایاپست خدماتی خود رابه عنوان یک حرفه در نظر می گیرم؟ایاهیچگاه به نحوی رفتار م - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱، ۰۳:۵۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان