امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال 3- مفهوم دوازدهم در مورد این که چگونه سپاسگزاری –فروتنی – ارتباطات و از خودگذشتگ
#5
همه ما در مورد این اصول روحانی تجربه‌هایی داریم سپاسگزاری –فروتنی – ارتباط  و از خودگذشتگی از اصولی است که از روزهای اولی که به برنامه آمدیم  به نظر می‌آوریم و در مورد کمک به خدمتگزاران خود و برعکس آنها را نیز تجربه کرده‌ایم حال خود بهتر از هر کس می‌توانیم درک کنیم که کدامیک از به NA‌بیشتر می‌تواند کمک کند و در خدمت NA‌باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سؤال 3- مفهوم دوازدهم در مورد این که چگونه سپاسگزاری –فروتنی – ارتباطات و از خودگذشتگ - توسط Essi.toobchi - ۱۳۹۹/۴/۸، ۰۹:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان