امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال2- آیا وجدان گروه فقط نام دیگری برای رأی‌گیری در NA می‌باشد؟ (وقتی که می‌گوئیم «ب
#7
خیر . تصمیم گیری و رای گیری لزوما به معنی وجدان گروه نیست . گاهی به دلیل عدم آگاهی تصمیمی گرفته می شود که وقتی به وجدان قاطع گروه [b]مراجعه [/b]می کنیم می بینیم با تصمیم گرفته شده [b]فرق[/b] می کند! یعنی اعضاء تصمیم گیرنده با ابزارهای [b]غیر روحانی[/b] تصمیم هایی می گیرند که تحت تاثیر [b]نواقص [/b]آنها است! فقط زمانی می توانیم بگوییم رای گروه ، وجدان قاطع گروه است که اعضاء گروه [b]تجربه [/b]کارکرد دوازده قدم و سنت را داشته و به بیداری روحانی [b]رسیده[/b] باشند
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش ، ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر14 ، Reza.z1362 ، ناظر۱۸ ، ناظر۸ ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سؤال2- آیا وجدان گروه فقط نام دیگری برای رأی‌گیری در NA می‌باشد؟ (وقتی که می‌گوئیم «ب - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۴/۲۸، ۰۶:۲۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان